dinsdag 27 januari 2015

Feest omslagdoek en clutch / Party shawl and clutch

(English below)
Deze week heb ik een prachtige omslagdoek en clutch afgemaakt. Ik ben er zelf erg blij mee en vind ze wel geschikt voor een leuk feestje!

Voor de omslagdoek gebruikte ik het mooie garen van Wolcafé. De bol was al mooi, maar het eindresultaat is nog veel mooier.



Ik ga zeker nog eens iets maken met het garen. In het begin was het even wennen, omdat het makkelijk splijt. Maar al snel had ik de slag te pakken en ging het als een trein! En wat heerlijk dat je aan het eind maar 2 draadjes hoeft weg te werken!

Verder ook nog een clutch afgemaakt. Ik weet nog niet helemaal of ik een type ben voor een clutch (ik heb er nog nooit één gebruikt), maar ik ga het nu zeker eens proberen.



Nu moet ik toch maar gauw eens aan de slag met een feestjurk! ;-)

Fijne week!

Madeleen


This week I made this beautiful shawl and clutch. I'm very happy with it and think I'll wear it on a party soon!

The shawl is made of handmade yarn from Wolcafé. I've already loved the yarn, but the endresult is even better! In the beginning I had to get used with the yarn, but when I did it worked very well and fast. And in the end I only had to weave in 2 loose ends!

The clutch was my second finished project. I haven't ever used a clutch before, but I think I will the next time I have a party. 

Have a nice week!

Madeleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten