maandag 26 september 2016

Remake van een omslagdoek

*English below*

Eén van de eerste gratis patronen die ik hier op mijn blog zette was die van een omslagdoek. Het (gratis) patroon vind je hier. Toen ik deze zomer bij een leuk handwerkwinkeltje in Dokkum Tahiti garen van Schachenmayr tegenkwam vond ik dit een mooie aanleiding om het patroon nogmaals te maken. En wat leuk om te zien hoe anders zo'n patroon weer uitpakt met een ander soort garen!

Het garen is overigens verkrijgbaar in veel kleurencombinaties. Ik gebruikte voor dit patroon drie bollen.




Vorige versie:


Fijne week!

Madeleen

One of the first free patterns I shared on my blog was this shawl.
When I found very nice Tahiti yarn from Schachenmayr this summer, I decided to remake this pattern. It's nice to see that this yarn has a completely different effect!

This yarn is available in a lot of color combinations. I used 3 balls for this pattern.

Have a nice week!

Madeleen



2 opmerkingen: