zondag 6 april 2014

Harlekijn tas / Harlequin bag

Afgelopen weken heb ik me gestort op het tapestry haken. Leuk om te doen, met vooral een leuk effect. Geïnspireerd door alle grafische patronen die je veel ziet op het moment, wilde ik graag een tas haken met een harlekijnpatroon.

Last few weeks I enjoyed tapestry crochet. Fun to do I really like the effect. Inspired by all the grafic patterns you see at the moment, I wanted to crochet a bag with the harlequinpattern.


 Ook hier heb ik weer een voering met rits ingezet (ik hou nou eenmaal van tassen mét rits). Het inzetten van de voering ging niet makkelijk dit keer, maar ach..... ik heb weer het één en ander geleerd voor de volgende keer ;-). Gelukkig zie je het niet af aan het eindresultaat.

I have made a fabric lining with zipper (I just love bags with zippers). Making the fabric lining wasn't easy this time..... but of course it  learned me a lot, so the next time will be easier ;-) And I'm very happy with the result!




Ik hoop deze week het patroon van de tas op mijn blog te zetten. Ik wens jullie allemaal nog een fijne zondagavond!

I would like to share the pattern on my blog this week. I wish you all a very nice sunday-evening!

Madeleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten