zaterdag 17 januari 2015

It's all about pink

(english below)

Wat een grijs en regenachtig weer deze week. Maar wel een heel goed excuus om extra veel te haken!
Vorig weekend heb ik weer en wind getrotseerd om deel te kunnen nemen aan een workshop van By Claire, world of colors. Maar wat was het de moeite waard! Veel nieuwe inspiratie en veel gezelligheid.

Ik heb veel geleerd over het combineren van kleuren. Vervolgens gingen we zelf aan de slag door een leuk hangertje te maken: zie hieronder het resultaat:


Verder ook vooral genoten van de gezelligheid van de groep dames. Wat is het heerlijk om onbeperkt te kunnen kletsen over haken met mensen die dezelfde passie hebben. Vol inspiratie ging ik weer naar huis en natuurlijk moest het volgende project een kleurrijk project worden.

Ik had nog zo'n prachtig bol liggen van Wolcafé met een geleidelijk kleurverloop. De eerste aanzet voor een omslagdoek heb ik inmiddels gemaakt. Ik kan niet wachten op het uiteindelijke resultaat.




Zijn jullie ook met leuke projecten bezig?

groetjes,

Madeleen

The weather was very grey and rainy last week. But also a great opportunity to do a lot of crochet!

Last week I've followed a workshop of By Claire, world of colors. I've learnt so much about choosing colors. You can see the first result in a picture above. Beside of that I've also enjoyed talking with the other ladies. To be able to talk unlimited about crochet is so much fun!

I returned home with my head full of new inspiration. So my next project, of course, is full with color. I've found a amazing ball of yarn with lovely colors and started to make a shawl. I can't wait to see the final result.

 What are you up to?

Madeleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten