zaterdag 7 november 2015

Kreadoe 2015 en workshop

(Sorry, this post is in Dutch only)

Vorige week zondag ging ik naar de Kreadoe. Ik ging al vroeg op pad in de hoop dat het dan nog niet zo heel druk zou zijn. Ik schrok wel van de enorme stroom mensen die in de richting van de Jaarbeurs liep. Gelukkig viel de drukte eenmaal binnen redelijk mee. Pas tegen het einde van de ochtend werd het echt druk.

Wat een aanbod en wat veel hobby's vind je op deze beurs. Ik kwam natuurlijk vooral voor alles op haakgebied, maar ik kon het niet laten ook een kijkje te nemen bij andere stands. Wel had ik het idee dat er dit jaar wat meer op haakgebied te beleven was dan vorig jaar. Claire stond met een prachtige stand centraal op het haakplein. Al haar nieuwe creaties uit het boek Haakgeluk 2 waren daar te bewonderen. Ik had één van de laatste exemplaren op de beurs van haar boek weten te bemachtigen en kon deze dus laten signeren. Ik ben helaas vergeten foto's te nemen, maar check haar Instagram voor een sfeervolle impressie.

Verder vielen op haakgebied vooral Wolplein en Echtstudio op met beiden een heerlijk groot assortiment. Bij Wolplein scoorde ik deze mooie bolletjes met bijpassende stof. Voorlopig heb ik nog andere projecten op stapel, maar daarna hoop ik deze weer om te toveren in een mooie tas. Tot slot kon ik natuurlijk de boeken niet weerstaan. Ik kocht het prachtige boek 'Kant haken' van Sascha en ook deze kon ik laten signeren ;-) 



Maar vooral heel inspirerend was het om alle mensen met vaak prachtige haakcreaties in de vorm van mooie sjaals en kleurrijke omslagdoeken te zien. Ik werd er blij van!

Verder gaf ik vanmorgen een workshop mochila haken bij Rits in in Zwolle. Het was een groep enthousiaste en gezellige deelnemers: ik vond het erg leuk om te doen! Ook hier vergat ik helaas foto's te nemen (dat moet ik geloof ik nog even leren ;-) ). Daarom maar een foto van het uitpakken van mijn boeltje na afloop van de workshop. Een bezoekje aan deze winkel is overigens echt de moeite waard: een groot assortiment met prachtige garens: Lana Grossa, Phildar, ByClaire. Lijkt het je leuk om ook mee te doen aan deze workshop? Zaterdag 16 januari ben ik nog een keer bij Rits in voor deze workshop. Aanmelden kan via de winkel!

Ik combineerde mijn bezoek meteen met de leuke winkel Kunst en Klieder, die op loopafstand ligt. Een winkel met van alles en nog wat: vol kleur en leuke hebbedingetjes! Ze verkopen onder andere PIP, Rice, allerlei leuke haaksels, Kitsch Kitchen en nog heel veel meer. Ik zal mijn nieuwste aanwinst binnenkort op Instagram showen.

 

Fijn weekend!

Madeleen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten