zondag 16 februari 2020

Happy handmade fashion

Dat is lang geleden! Ik blog misschien niet zoveel meer, maar ik haak en brei nog steeds hoor! De reden dat ik wat minder actief ben op mijn blog en soms ook op instagram, is dat ik weer aan het studeren ben. Ik geniet daar met volle teugen van, maar tegelijkertijd kost het me flink veel tijd. Daardoor dus minder tijd voor dit soort dingen. Maar alles op zijn tijd: dat komt vast weer terug als ik mijn studie heb afgerond (wat overigens nog wel even duurt ;-)

Maar dat was niet de reden van deze blog. Vorige week bracht Lisanne van https://www.happyhandmadeliving.nl/ namelijk wel een heel bijzonder boek uit; namelijk een boek samen gemaakt met haar 97 jarige oma. Hoe bijzonder is dat! Alleen om die reden al, stond het boekfeestje al een hele poos op mijn agenda. Het is een prachtig boek geworden, vol met zelfgemaakte fashion items. De cover, de lay-out, de foto's en natuurlijk de projecten: het is allemaal even mooi. Kijk bijvoorbeeld maar eens naar de prachtige gouden letters op de rug van het boek en de tijgerprint!



Qua projecten is er ook genoeg te kiezen: mijn favorieten? De stoere wanten (daar ben ik direct al aan begonnen), de happy alpacatrui en het bernadette vest. Voorlopig heb ik dus weer genoeg te haken/breien ;-)

Het feest bij Wolplein zelf was overigens ook één uit de topcategorie. Alles was tot in de puntjes geregeld en er was van alles te doen. Yara Ruby tekende de meest prachtige portretjes, sensastijlcoach Anique gaf kleuradvies. (Super leuk om weer eens te doen, want het bleek bij mij dus veranderd ten opzichte van, okee.... al weer heel wat jaren terug) Carlijn Sijs deelde allemaal lieve complimentjes uit. En o ja... de bingo natuurlijk: die bracht de sfeer er nog eens extra in :-).

Oma en Lisanne genoten zichtbaar van dit geweldige feest. Wat is het toch leuk en bijzonder als je op deze manier samen een hobby kunt delen. En al helemaal als je oma nog zo hip is op deze leeftijd!



Ben je nu ook nieuwsgierig geworden naar het boek? Je kunt het o.a. kopen bij Wolplein. Ik ga weer verder aan die leuke wanten, want misschien wordt het nog wel eens winter en kan ik ze nog gebruiken dit jaar ;-)

Liefs

Marlies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten