woensdag 19 februari 2014

Gehaakte tas / crochet messenger bag

Tassen..... daar heb ik echt een zwak voor. Vandaar dat ik ook met enige regelmaat een nieuwe tas voor mezelf maak. Dit keer een messenger bag met granny squares. Erg leuk om te maken en ik ben superblij met het resultaat!

I really love bags. That's why I regularly make a new bag for myself. It really makes me happy. This time a messenger bag with granny squares. It's fun to make and I really like the result!


Ik heb de tas gevoerd met stof en een extra katoenen binnenvoering voor de stevigheid. Dat geeft de tas echt iets extra's. Aangezien ik nog niet heel ervaren ben met de naaimachine, was het wel even puzzelen. Zeker omdat ik een rits altijd zo praktisch vind in tassen en die er dus ook in moest.

The bag has a fabric lining with a extra cotton lining for extra strength. I'm not very experienced with a sewing machine, so making a zipper in it was a challenge.....  



Ik heb mijn tas vandaag maar direct in gebruik genomen tijdens het winkelen. Daar kan ik echt van genieten.

Today I have used my bag when I went shopping. I really enjoyed it.


Veel creativiteit toegewenst!

I wish you all a lot of creativity!

Madeleen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten