vrijdag 5 oktober 2018

Omslagdoek Sea Air

Afgelopen zomer werd ik door Caro's Atelier gevraagd of ik voor hen haakpakketten zou willen ontwerpen. Daar hoefde ik niet lang over na te denken: ontwerpen maken is wat ik het liefste doe, dus heel graag!

In de vakantie maakt ik mijn eerste ontwerp: een heerlijke omslagdoek van Wooladdicts Air. Ik heb inmiddels al meerdere projecten gemaakt met dit garen en ik ben helemaal verkocht. Het is heerlijk zacht én luchtig en draagt zo fijn!



Het is een patroon met een geometrisch filetpatroon. Het haakt heel prettig en makkelijk weg en is ook goed geschikt voor beginners. Het patroon bevat een beschrijving van het haakpatroon, linkjes naar video tutorials voor de gebruikte steken, een haakdiagram en een visueel overzicht met blokjes. Ik hoop dat jullie er ook enthousiast over zijn! Het pakket is exclusief te verkrijgen bij Caro's Atelier.

Hieronder nog een aantal foto's van de omslagdoek:











3 opmerkingen: