woensdag 18 juli 2018

zomer: tijd van nadenken en nieuwe plannen

De zomer vind ik altijd een heerlijk moment om nieuwe plannen te maken. Eigenlijk nog veel meer dan met de jaarwisseling. Je hebt een ander ritme, als je op vakantie gaat ben je in een andere omgeving en vaak meer tijd om over dingen na te denken. Heerlijk vind ik dat. Even weer op een andere manier naar je leven en al je activiteiten nadenken. Vaak komen bij mij de beste ideeën en inzichten in de zomer. Herken je dat?

Zo hoop ik deze zomer in ieder geval weer een paar nieuwe ideeën op te doen voor nieuwe haakprojecten aankomende tijd. En ook wil ik weer opnieuw naar al mijn haakactiviteiten kijken. Wat wil ik met mijn blog, zou ik misschien nog een nieuw boek willen schrijven, of ga ik hele andere dingen oppakken? Ik heb al wel wat ideeën, maar ik hoop dat het aankomende weken nog wat meer vorm krijgt.

Ook leuk om even terug te kijken: vorig jaar was ik heel druk met de laatste loodjes van mijn boek Blijhakertjes. Wat ben ik enorm trots op het resultaat én bovenal: wat was het een tof proces om mee te maken. Ik heb werkelijk van alles genoten. We zijn dit jaar ook verhuisd en deze twee dingen samen kostte behoorlijk wat tijd en energie, maar gaven tegelijkertijd ook weer energie. In het voorjaar heb ik daarom bewust wat rustiger aan gedaan en dat was ook erg fijn.





Deze zomer pak ik dus nog wat meer van die rustige tijd en hopelijk kan ik eind augustus / begin september weer wat nieuwe projecten en plannetjes met jullie delen. Tot die tijd wens ik jullie in ieder geval een mooie zomer toe!



3 opmerkingen:

  1. Super leuk! Ennuh..als je een nieuw boek begint en je zoekt een testhaakster, ik houd me graag weer aanbevolen! Te leuk om met je samen te werken! Heel fijne vakantie! Liefs, Verie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Verie, wat lief.... dank je wel! Ik vond het ook superleuk om met je samen te werken :-)
      Liefs, Marlies

      Verwijderen
  2. Leuk! Ik ben benieuwd naar je nieuwe plannen.

    BeantwoordenVerwijderen